Oli kyllä niin ihana viikonloppu paria juttua lukuun ottamatta!<3 Tehtiin Eveliinan kanssa vaikka mitä mukavaa ja herkuteltiin. :) Käytiin puistossa, kyläilemässä ja uimassa. Pikku mautakin (kissaa) käytiin kattoo ja Eve tykkäs siitä ihan hirmusesti. Harmi vaan ettei voitu kovin kauan olla siellä sitä kisuu kattoo, kun se kissa aiheutti mulla allergiaa normaalia enemmän. Kurkku turpos hirveesti ja jokapaikkaa naamassa kutitti ja nenäkin vuoti. Ei yhtään kiva. Mut tiedän sen ettei sinne tarvitse jäädä asumaan koskaan, enkä mielellään lähde sinne ollenkaan, koska se on aina samanlaista tuskaa. Mut eilen kyllä tuli ihan vedet silmistä kun vein Eveliinan mummolaan yöks, koska en voinut itse pitää sitä enää kun työt alkoi taas. Piti vielä illalla käydä sitä katsomassa siellä ja se halus antaa mulle pusun ennenko lähdin ja pyyti vielä käymään siellä tänään.<3 Se on niin ihana pikkunen ettei siitä haluis luopuu koskaan<3 Mutta onneks todella kerkeen vielä käymään siellä antamassa pienen halin pikkuselle. :) No onneks kohta on taas Eveliinan isosiskon synttärit ja käydään siellä päin vuorostaan. Sitten syntyykin se uusivauva niille ja käydään sitä sit kattoo, joten kyllä mä sitä taas nään pian<3 Ja taas 2 viikonpäästä vien kaikki 3 tyttöö uimaan (Eve mukaan lukien, vaikka sanoi ettei oteta koskaan mukaan Mettee ja Oonaa! :D)

Kyllä minä otin lääkkeen ennen lähtöä, mutta ei se auttanut. Mutta eihän ne ihmiset, joilla ei ole allergiaa, tiedä kuinka pahalta se tuntuu ja väittää, että mä kyllä kestän siellä olla. Ehkä mä kestänkin, mut olkaa sit ite sellasessa olossa et kurkku turpoo ja hengitys vaikeentuu siitä. Ja lisäks vielä joka paikkaa kutittaa ja nenä vuotaa. Että koittakaa nyt rakkaat ihmiset tajuu se, etten mä tahdo itseeni tahallaan kiduttaa sellaisella. Mitäs hankkiivat kissoja lisää vaikkä tietäävät varsin hyvin sen että mä olen allerginen, enkä tästä syystä voi todellakaan siellä olla. En puhu nyt kaikista, vaan tasan yhdestä ihmisestä joka näin tekee ja minun pitää siellä kuitenki käydä. Että hänen on kyllä aivan turha tulla mulle valittamaan tai sanomaan muutenkaan siitä yhtään mitään etten käy siellä. Että tästä syystä inhoon kissoja ylikaiken. Ja mikä ärsyttää, on se että, jos joillakin on eläimiä (koiria ja kissoja) niin löytyy heidän ruoasta ja leivoksista useesti myös näitä helvetin koirien tai kissojen karvoja! Voiko mikään olla niin oksettavaa! Aargh! Kyllä jää aina syöminen siihen kun sieltä niitä karvoja löytyy. Ja kylläpä mä jaksan noista kissoista aina valittaa, mutta ne vaan ottaa aivoon niin paljon.

Mut tänään on kyl ollut tosi ihana päivä. Tai meinaan kyl pelkästään tuota ihanan aurinkoista ja raikasta ilmaa! Muuten mä oon kyl tosi väsynyt, et jos toi aurinko ei paistais ja piristäis, niin oisin varmaan ihan kuollut! :D Väsyttää niin paljon kun ei voinut viikonloppuna nukkua ja ladata akkuja, mut oli se kyllä sen arvoistakin<3 Ärsyttää vaan etten mä saanut aamulla jäädä nukkumaan kotiin niinkun Jere! Ihan epäreiluja nää lomat kun töissä niitä ei tollai oo. :( Ois niin kiva jos työvuorot ois 11-17. Ei ois ongelmaa herätyksen kanssa ja vois ihan rauhassa kattoo telkkariakin vähän myöhempään kun normaalisti. Koska kaikki hyvät sarjat ja ohjelmat sattuu aina alkaa 11 ja mä meen sillon viimeistään nukkuu jotta jaksan herätä! Mutta aivan mahtavaa! Jere on hakannut matot, siivonnut, laittanut astiat koneeseen ja koneen tietty pesee. Sit se vielä on pistänyt pyykkikoneenkin pesemään ja kaiken lisäks tekee ruoan valmiiks mulle! :) Minulle jää siis vain imuroiminen ja lattioden pesu. :) Ja minä kerkesin jo kirota sitä et joudun taas töiden jälkeen vaan tekemään kotona töitä, mut eipäs tarvitsekaan<3 Osaa se Jere joskus ihanakin olla, vaikka onkin joskus tyhmä<3 Jää siis aikaa muuhunkin kun vain kotihommiin. Käydään ilmeisesti Jeren isän luona kyläilemässä pitkästä aikaan. :) Ekaks mennään vaan käymään siellä mummolassa ja siitä sinne Vesalle sitten :)

Mun oli tarkoitus kirjoittaa vaikka mitä viikonlopusta ja muustakin, mutta pääs unohtuu ihan kaikki taas päästä. Kyllä on ärsyttävää tällänen. Muttei se asia maailmaa kaada! :) Heippahieii<3