Kylläpä oli kiva viikonloppu, ei tapahtunut mitään erikoista. Vietettiin vaan meidän "perinteinen" viikonloppu, eli katsottiin elokuvia ! :) Missään ei tarvinnut sen kummemmin käydä. Tosin käytiin kyllä syömässä mun porukoilla ja Jeren äitillä myös, että eipähän tarvinnut tehdä koko viikonloppuna itse ruokaa! Niin ja perjantaina käytiin mäkkäristä ruokaa, et ei sillonkaan tarvinnut mitään itse tehdä. ;) Pelailtiin myös monopolya ja jotain Pirates of the Caribbean peliä! :D Siinä menikin koko lauantai päivä ja ilta. :D Molemmat oli DVD lautapelejä, niin ne oli tosi hitaita pelata. Mut ei tavan monopolya jaksa enää pelata, niin kiva kävillä jotain muuta. Mut siis se Piratesin peli, se me ostettiin lauantaina ihan huvikseen kun ei keksitty mitään muutakaan peliä. :D Kyllähän sitäkin pelaa kun ei tartte tietää mitään siitä elokuvasta, muuten oisin ihan hukassa, koska en ole katsonut niitä elokuvia! :D Mut se peli ois kivempi jos ois vaikka 3 pelaajaa, koska silloin ois enemmän meritaisteluita! Ja sitä uutta Monopolya pitäis pelata oikeesti kolmestaan. Mut me keksitään aina omia sääntöjä, niin ihan hyvin se pelaaminen onnistuu kahdestaan. :D Tykkään oikeesti tollasista viikonlopuista joissa ollaan vaan kotona ja tehdään yhdessä jotain kivaa. En tykkää yhtään sellasista joissa pitää olla kokoajan menossa jossain tai baareissa yms. Oon tällänen koti-ihminen. :D Ja siks kaikki inhookin mua kun eivät saa mua koskaan lähtemään minnekään. :) Oon jo niin vanha etten jaksa ;(( Oon oikeesti vanha, oon kohta jo 20! Hui kauheeta! En halua ;(( Haluun olla 15! Yyhhyyy.

Ompas ihanaa kun kohta on jo perjantai ja Eveliina muru tulee taas meille yöks. Sen piti aluks tulla vain yhdeks, mut se tuleekin kahdeksi yöks. :) Joten lauantaina pääsee siis taas uimahalliin. Ehkä jopa Laurakin saattaa lähteä mukaan, mikä ois ihan kiva. Ois helpompi olla sen känkkäränkän kanssa siellä. :) Ja haluun tosi tosi tosi paljon mennä Stemmaan ja tilata jo ne uudet kalusteet, mut Jere ei anna vielä. Sano että pitää odottaa vielä joulukuun puoleen väliin! EN EN EN EN. En halua. ;( Mutta koska kyseessä on mun rahat, saan ostaa ne millon tahdon. :) Joten en kyllä todellakaan odota kun korkeintaan tän kuukauden loppuun. Taino okei, ehkä vielä marraskuun loppuun. Sit tilaan ne varmasti, koska niissä menee viikko tai 2. Ärsyttävää, tahtoisin ne jo nyt. Mut onhan se ihan ok oottaa tilipäivään tai jopa toiseenkin niin Saan maksettuu ne sit kerralla kaikki! Tiedossa kuitenki hirveää rahanmenoa. :s Tilasin kuitenkin vasta Ellokselta ja Jotexilta uudet jouluverhot ja liinan ja kaikkea muuta joulu tavaraa. Ja sit pitää ostaa vielä joululahjoja, itelleni tietysti! :D Tai siis ne uudet olkkarin kalusteet on kylläkin joululahja mulle ja jerelle minulta, niin siksi Jere sano ettei saa vielä niitä tilata. :D Mutten mä malta odottaa, en sitten en mitenkään. Haluisko joku ostaa meille uuden sohvan? En malta sitäkään odottaa ens vuoden puolelle! :D Minusta on tullut kauhea tuhlari! Ja se on ihan kamalaa :D Ennen en raaskinut ostaa mitään. En edes jäätelöä jos olin kaverin kanssa kaupungilla. :D Ne jotka minut tuntee, tietää sen todella että olen pihi. Mutta miks mä nyt oon tuhlari? ;(( Kertokaa?! Heti kun sain töitä oon ruvennut oikeesti tuhlaa. Tyhmä minä. Eieiei, en sais ostella kokoajan jotain. :( No jospa teen itselleni uudenvuoden lupauksen ja lupaan, etten osta enää ens vuonna näin paljon mitään, tai siis näin paljon ainakaan ja näin kallista! Paitsi että ulkomaan matkat ei sitten kuulu niihin! :D En kyl aio lähteekkään ens vuonna, ainakaan toistaseks muualle kun Thaimaaseen. Ellei sit syksyllä jonnekin taas. :D Rakastan maata auringossa, joten kyllä jos joku sitä ehdottaa, niin tottakai mä lähden! :) Ja tulikin mieleen että pitää hakee tänään se Elloksen paketti postista! Tuli äsken viesti et se on saapunut. Kivaa! En muista edes mitä sieltä tänään tulee. Pitäis vaan siivota vähän vaatehuonetta että sais mahtuu kaiken jonneki. :D Ostan vaan lisää tavaraa vaikka entisetkään ei mahdu minnekään. ;( Ehkä mun pitää luopuu vanhoista tavaroita. Viedä vaikka kirpputorille jos siellä jotain niin "arvokasta" on. Ja loput heittää kylmän viileesti ROSKIKSEEN! En vain raaski luopua edes mun lemppari sukista joissa on reikä! :D Ei niitä voi käyttää, mut en vaan silti raaski. :D Hahaha, saa mulle nauraa ;((

Vielä 20 minuuttia töitä jäljellä ja pääsen kotiin ja syömään! On ihan kamala nälkä jo. Mut onneks Jere tekee ruoan valmiiks. :) Sit pitää käydä hakee se paketti postista ja sit pitää kuulemma lähtee käymään jossain typerässä paikassa Jeren kanssa, koska lupasin. ;( Mutta ei muutakun, että tulipas taas pitkä juttu vaikka yritin lyhyesti kirjoittaa. Mutta mutta heippa! o///