Sataasataasataasataa, ää, miksei tuolla ulkona vois olla välillä sellasia ihania aurinkoisia ilmoja? Ois paljon pirteempi ja kivempi olo heti. Mut se on vaan tää syksy! Ootan innolla joulua, koska sillon on vaan niin ihanaa ja hyvä fiilis. Ja mun synttärit  myös ! :) Muistakaa sit onnitella, ne on 21. joulukuuta.  Ja lahjoja saa myös ostaa. ;D

Joulu on oikeesti niin ihanaa aikaa. Sillon saa vaan rentoutuu ja rauhottuu kotiin kuuntelee jouluista musiikkia ja kattoo kaikkia ihania joululeffoja! aaaw!! Ja jouluruoka ja herkut, oijoi. Ihanaa! :) Mut joulu ei ole mitään ilman lunta, joten lunta sit kiitos mun pihalle ainakin. Ja pitää muistaa hommata joulukalenteri (sellanen dumlesuklaakalenterikiitos). Ja sellanen söpö joulukuusi jonka saa koristella söpösti ja sinne alle sitten lahjoja! Mut haluun et joulukuusi koristellaan vasta aattona. Tai voi sen poikkeuksesta myös yöllä koristella jos on aamusta jotain menoo ;D Mut siis joulu<3 Voi että! 56 päivää jouluaattoon. Nam. Ja mun synttäreihin 53. Hihi, sit oon vanha kun tulee jo pyöreitä lukuja. :s

Hirvee homma miettii mitä ostaa ja mitä haluaa joululahjaks. Mut sen tiiän et haluun ainakin lahjakortteja. Nimittäin haluun vaatteita ostaa joten Jim&Jilliin tai H&M:lle kiitos lahjakortteja! :) Ja ja ja ja sitten Marimekkoon myös, koska haluun sieltä ostaa uudet verhot kesäks ja kaikkee muutakii. Sit ois kiva saada s-lahjakortti, koska haluun ostaa prismasta kaikkee kotiin. Kuten uuden ison kattilan, tarvitaan tarvitaan. Ja muutenkii kaikkia astioita lisää yms. Tarvitaan myös pieniä lautasia, on niistä pula sillein. Ja tahtoisin uusia kahvikuppeja ja lautasia. Mut ei noi viimesimmäks mainitut ole todellakaan tärkeitä. En välttämättä tartte niitä ollenkaan. Mut sellasii saunatuoksuja, niitä on pakko saada<3 Ja sellanen ihana pitkävartinen selänpesuharja. Tarviin sellasen kun en yltä selkää pesee silleen kunnolla. Ja haluun kynslakkaa, mulla ei nimittäin ole sellasta kunnollista enää. Tai sit ne on jotain ällöjä pinkkejä joita en todellakaan käytä. Et sellanen kultanen, hopee ja ruskee ois ihania.

Mitä ihmettä sitä keksii ostaa äitille ja iskälle lahjaks? Haluun jotain niillekin ostaa. :) Jos niiltä menee kysyy, niin ne sanoo aina vaan et "ei me mitään tarvita". Yllätys, joten pakko jotain keksiä. :) No mut mitäs mä Jerelle ostan? Äää, hirmu hankalaa tää tällänen-. Ois kaikkein helpointa vaan niin et ei ostais kukaan kellekään mitään, vaan jokainen ostais vaan itse itselleen lahjoja.

Hirvee stressi joulusta vaikkei se nyt ihan vielä kuiteskaan ole! Ja olen vähän miettinyt et jos sittenkin siirtäsin mun kalusteiden ostoa. Säästäsin nekin rahat Thaimaan matkaa varten. Ja sit mulle jäis vähän rahaa ostella joululahjoja yms. Koska ei me loppupeleissä tarvita uusia kalusteita, mut silti mä haluun erilaiset. :) Mut jos tosiaankin odottasin vielä vähän. Ja keksisin tosiaanki niille rahoille muutakin käyttöä.

Mut tapahtuu sitä  kaikkee ihanaakin ennen joulua, joten ei se joulu ihan vielä sais olla. Nimittäin syntyy uusi serkku minulle marraskuussa! Ihanaa<3 Mut sen jälkeen saakin se joulu tulla nopeesti ja sit marraskuu. Ootan niin innolla Thaimaan reissua ettei mitään järkee. Mut nyt ei taas tule kovin järkevää tekstiä, joten parempi ehkä lopettaa tähän. En osaa nyt yhtään muotoilla näitä mun lauseita oikein ja oikeisiin kohtiin. Joten kiittimoi<3